میز کارمندی ارزان ، شرکت ها، سازمان های دولتی، خصوصی یا هر ارگانی که با ارباب رجوع سر و کار دارند و کارمندانی را برای انجام کارهای ارباب رجوع استخدام می کنند، حتماً به یک میز کارمندی نیاز خواهند داشت.

میز کارمندی ارزان

میز کارمندی ارزان باعث ایجاد حد فاصله ای میان کارمندان و ارباب رجوع می شوند که افزایش سرعت در انجام امور را به دنبال دارد. همچنین، کارمندان می توانند وسایل مورد نیاز خود را بر روی این میزها قرار داده تا در سریع ترین زمان ممکن، به آن ها دسترسی داشته باشند.


ظاهر و مدل میزهای کارمندی بسیار متفاوت است؛ به طوری که برای انتخاب یک مدل مناسب باید با افراد متخصص مشورت کنید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. میز کارمندی باعث می شود کارمندان احساس آرامش و استقلال داشته باشند؛ به همین دلیل، مدیران در پی خرید میز مناسب برای کارمندان خود هستند.


انواع میز کارمندی


میزهای کارمندی دارای مدل های مختلفی هستند که در ادامه به سه مورد از آن ها اشاره شده است.

1. میز کارمندی بدون کشو

این میز، ساده ترین مدل ممکن بوده و کارمند مجبور است وسایل خود را بر روی میز قرار دهد. این نوع میزها بیشتر جهت قرار دادن انواع دستگاهای اداری مانند تلفن، فکس، دستگاه اسکن و وسایلی از این دست مورد استفاده قرار می گیرند.

2. میز کارمندی کشو دار

میز بعدی، میزهای دارای کشو هستند که کارمندان در بیشتر ادارات، از آن استفاده می کنند. کارمندان می توانند وسایلی که از اهمیت بالایی برخوردار هستند، مانند: مهر ها و اسناد را درون این کشوها قرار دهند تا در دسترس عموم نباشد. میزهای کشو دار از تنوع زیادی برخوردار هستند و بیشترین طرفدار را دارند.

3. میز کارمندی ال دار

میز کارمندی ال دار، عموماً برای مدیران ارشد مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا نسبت به سایر میزها دارای فضا بسیار بیشتری است. مدیر عامل، مدیر فروش و عناوین شغلی مشابه، بیشتر از این نوع میز استفاده می کنند.


کاربرد میز کارمندی


کارمندان، بیشترین نقش را در هر اداره ایفا می کنند و بیشتر زمان خود را مشغول انجام امور، پشت میز هستند. میز کارمندی بیشتر برای کارکنان بخش اداری مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه این میزها از میزهایی که در بخش مدیریت استفاده می شود، کوچک تر است اما بیشترین کاربرد را در هر شرکت دارد.
ارباب رجوع، برای انجام کارهای خود، به صورت مستقیم با کارمندان ملاقات می کند؛ بنابراین، شکل ظاهری میز بسیار مهم است از این رو باید به شکل ظاهری میز کارکنان بسیار دقت شود. زیبایی رنگ و شیک بودن میز و صندلی کارمندان باعث می شود کارمندان با اعتماد به نفس بالایی به انجام کارهای خود بپردازند و از سوی دیگر، ارباب رجوع به اهمیت کارمندان در انجام کار پی می برند.


سایر ویژگی های میز کارمندی


میز کارمندی باید سبک و مقاوم باشد. استفاده از شیشه هیچ ضرورتی ندارد و فقط وزن میز را افزایش می دهد. میز کارمندان علاوه بر وزن سبک، باید ظاهر زیبایی داشته باشد. بعضی افراد اقدام به خرید انواع میزهای دست دوم می کنند تا در هزینه ها صرفه جویی کنند اما با این کار ممکن است میز با اندازه دلخواه خود را پیدا نکنند. استفاده از میزهای نامتناسب، ظاهر بخش اداری را به هم می زند.
تا کنون در مورد ویژگی های میزهای کارمندی صحبت شد. اکنون قصد داریم سایر میزهایی را که در یک شرکت یا اداره مورد استفاده قرار می گیرند، بررسی نماییم.


میز مدیریت

رنگ این میز مدیریت و ابعاد آن متنوع است و ابعاد آن نسبت به فضا دفتر انتخاب می شود. این میز از استحکام بالایی برخوردار است و در ساخت آن از شیشه، چوب یا فلز استفاده می شود تا جلوه زیبایی داشته باشد.

میز کانتر

میز کانتر یا میز پیشخوان اداری در ابعاد مختلفی تولید می شود. کانترها از دو نوع کشو ثابت یا پرتابل بهره می برند تا کارکنان وسایل خود را راحت تر دسته بندی کنند.

میز کنفرانس

یکی از ویژگی های میز کنفرانس این است که حاضران باید بر روی یک میز قرار داشته باشند و رو به روی یکدیگر بنشینند. ابعاد این میز نیز متغیر است و با توجه به نیاز درخواست دهندگان تولید می شود. میز کنفرانس را عموماً به صورت یک میز بلند می شناسیم اما ممکن است در تولید این نوع میز از طرح های مختلفی نیز استفاده شود. ابعاد یک میز کنفرانس 20 نفره نمی تواند برای یک کنفرانس 5 نفره مناسب باشد؛ پس باید در انتخاب ابعاد آن دقت کرد.

میز گروهی

در بعضی از شرکت ها، انجام گردهمایی یک امر ضروری است؛ از این رو، وجود یک میز دورهمی ضروری است. این میزها باید به گونه ای باشند تا اعضا به راحتی بتوانند به بحث و تبادل نظر بپردازند. طراحی این میزها از اهمیت خاصی برخوردار است. جنس این میزها از ام دی اف یا ترکیبی از ام دی اف و شیشه است و کاربران می توانند برای این نوع میز می توانند رنگی را که دوست دارند انتخاب کنند.

برای خرید میز کارمندی به فروشگاه آقای میز مراجعه فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید